«اسناد و سلاحهای سرد و گرم» بدست آمده از لباس شخصی های سال 1359! (عکس و سند)


سی و یک سال قبل در چنین روزی جماعت لباس شخصی که آنروزها چماقدار خطاب می شدند، هنگام سخنرانی بنی صدر برای بزرگداشت دکتر مصدق در دانشگاه تهران، به مردمی که در آنجا اجتماع کرده بودند، با سلاحهای سرد و گرم حمله ور شدند تا اجتماع قانونی مردم را برهم زنند، سنتی که بعد از آنروز گسترده تر توسط نیروهای لباس شخصی و انصار حزب الله در طول سه دهه ادامه یافت. طنز تلخ روزگار این شدکه موسوی اردبیلی که امروز مرجع تقلید است و برای پوشاندن آن جرم مدرک سازی کرد و بسیاری که خودشان جزو همان چماقدارها بودند، بعد از کمتر از دو دهه از سالهای 80-1370 بدینسو خودشان قربانی چنین سنت شومی شدند.
با این حال، در طول 31 سال اخیر اتفاقات روز 14 اسفند 1359 از سوی رژیم وارونه جلوه داده می شود و حزب الهی ها را بی دفاع و مردمی که در برابر آنها از خود دفاع کردند را مجاهد و شاخه نظامی اش میلیشیا می خوانند!  بازخوانی تاریخی امشب را به اسناد و مدارک بدست آمده از لباس شخصی های آنروز که اجداد لباس شخصی های امروز هستند اختصاص می دهم: 






 مدارک شناسایی این افراد که شاید امروز دارای پستهای مهمی در دستگاه سرکوب رژیم باشند با بالاترین کیفیت درج شده است(روی عکس ها کلیک کنید و هر کدام را جداگانه در پنجره جدیدی باز کنید تا بتوانید با کیفیت بالا مشخصاتشان را ببینید) و از هموطنان می خواهم که اگر اطلاعی از موقعیت فعلی این افراد در دستگاه اطلاعاتی و سرکوب رژیم دارند در همین وبلاگ درج کنند تا آنهایی که به استخدام دستگاه سرکوب رژیم در می آیند و نقش چماقدار یا لباس شخصی را ایفا می کنند، هیچگاه خیال نکنند که عمل آنها به بوته فراموشی سپرده خواهد شد. اگر هویت، موقعیت شغلی و .... افردی که  سی سال قبل دست به چنین عملی می زدنند فاش شود، درس عبرتی برای کسانی خواهد شد که اکنون به چنین روش سرکوبگرانه ای مشغول هستند.

۱ نظر:

  1. طنز تلخ قضیه البته همینست که شما گفته اید. منتهی تلخ تر از ان اینست که همین جماعت چماقدار و چاقوکش، امروز اصلاح طلب شده اند و قرار است که به ما مردم نا آگاه و امت همه جا بیخبر ایران مشق دموکراسی بدهند تا ما در زیر سایه ایشان و به سرپنجه درایت و درکشان از مقوله دموکراسی، تمرین دموکراسی و آزادی کنیم!

    پاسخحذف